cananinpabuclari.com’dan alışveriş yapmak güvenli midir?
cananinpabuclari.com, kişisel verilerin toplanması ve saklanması konusunda en üst güvenlik önlemlerini kullanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz bankalara şifreli bir şekilde gönderilmekte ve tarafımızca saklanmamaktadır. Ayrıca sitemiz’de SSL sertifikamız mevcuttur.
Kredi kartımı kaydediyor musunuz?
Yapacağınız ödemelerde kredi kartı bilgileriniz hiç bir şekilde bizimle paylaşılmamaktadır. Ayrıca cananinpabuclari.com olarak kart saklama, kart kaydetme gibi hizmetler sunmuyoruz. Kısacası kart bilgileriniz kaydedilmiyor.
Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?
Evet tamamen güvendesiniz. cananinpabuclari.com'da en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar (SSL) uygulaması bulunmaktadır. 256 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan en iyi SSL Sertifikası kullanılır. Ödeme adımında kart bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.
Ayrıca ödeme işlemlerinizi de Sipay güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.
Siparişim ne zaman gelir?
Satın aldığınız ürünler, ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından da ulaşabilirsiniz.
Tahmini kargoya teslim süresi 5 iş günüdür.
Teslim süresi siparişiniz kargoya verildikten sonra 1-5 iş günüdür.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişlerinizin tahmini kargoya teslim tarihi 5 iş günüdür. Siparişiniz hazırlanırken üründe bir hata görülür ise kargolama süresi uzayabilir. Fakat bu süre içinde tarafınıza bilgi verilir.
Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.
Siparişimi nasıl takip ederim?
Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek takip edebilirsiniz.
Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizi teslim alırken paketinin açılmadığından, hasar görmediğinden emin olmanızı öneririz. Hasarlı şekilde teslim alınan paketin sorumluluğu alıcıya aittir.
Siparişi teslim alırken herhangi bir hasar görmeniz durumunda kargo görevlisine "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra farkettiğiniz bir hasar durumunda ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekmektedir.
Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
Teslim alamadığınız siparişlerinizin bize iade edilmemesi için 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almanızı öneririz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz. WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” yazmanız gerekmektedir.
İade kodunuz nedir?
İade kodumuzu WhatsApp destek hattımız üzerinden veya instagram adresimiz üzerinden mesaj atarak öğrenebilirsiniz. İade ve değişim süresi dolmuş ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Değişim ve iade prosedürleriniz nelerdir?
Satın aldığınız ürün yada ürünlerinizi, kullanılmamış, hasar görmemiş, etiketleri çıkartılmamış ve faturasıyla birlikte olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 5 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.
Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilememektedir.
Bikini takımlarında, bikini setlerinde ve iç giyim ürünlerinde hijyen dolayısıyla değişim ve iade yapılmamaktadır. Siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce iptalini sağlayabilirsiniz. Kargoya teslim edildikten sonra iptal veya iade işlemi sağlanmamaktadır.
İade işlemlerinde kapıda ödeme hizmeti ve kargo için ödediğiniz tutar iade edilmez.
İade ve değişim işlemlerinde kargo bedeli gidiş ve geliş olarak alıcıya (tarafınıza) aittir.
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizin iptal işlemi için üyeliğinize kayıtlı e-posta adresinizden info@cananinpabuclari.com adresine üyelik iptali başlıklı bir e-posta gönderebilirsiniz. İlgili ekibimiz talebinizi 7 iş günü içerisinde değerlendirip gerçekleştirecektir.
Veya WhatsApp destek hattımız ile iletişime geçerek e-posta adresiniz ile birlikte “Üyeliğimi iptal etmek istiyorum” yazmanız yeterlidir.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz.
Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Kredi/Banka kartı, Eft/Havale ve kapıda nakit/kredi kartı ödeme seçeneklerimiz mevcuttur.
Mağazanız var mı?
Aktif satış yaptığımız bir mağazamız yok. Satışlarımızı öncelikli olarak web sitemiz üzerinden gerçekleştirmekteyiz. Beğendiğiniz bir ürünü görüp almak isterseniz öncesinde WhatsApp hattımıza bilgi verip sonrasında gelip depomuzdan satın alabilirsiniz.
Sepetimdeki ürünler tükenir mi?
Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?
Cananın Pabuçları olarak sizlere %100 güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çalışıyoruz, ancak bazen alışverişinizi tamamlarken teknik hatalar ile karşılaşabilirsiniz.
Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz.
Bizlere iletişim sayfamız üzerinden veya WhatsApp Destek Hattımız'dan ulaşabilirsiniz.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Sepetinizde taksit sınırlaması veya yasağı olan bir ürün yok ise alışverişinizde taksit kullanabilirsiniz. Sitemizde 12 ay'a kadar taksitlendirme yapabilirsiniz.